Ofte stilte spørgsmål

Bestillinger mottas kun på www.newwear.no

1. Legg de ønskede varene i handlekurven. Pass på at du har valgt riktige størrelser. Vi anbefaler at du leser varebeskrivelsen grundig før du bestiller. Du kan følge med på handlekurven hele tiden i øverste høyre hjørne på siden. Her kan du også fjerne en vare ved å endre antallet til 0, og klikke på Oppdater.

2. Leveringsmetode er bare mulig å velge med GLS. Du kan velge gaveinnpakking til kr 20 hvis du ønskes.

3. Klikk på Neste nederst på siden. Skriv inn adresse- og kontaktinformasjon, og husk å godta de generelle forretningsvilkårene. Alle felt med * skal fylles ut. Klikk deretter på Neste.

4. Velg ønsket betalingsmetode, og klikk på Neste.

5. Gjennomfør betalingen i siste trinn. Dine kortopplysninger overføres sikkert til Quickpay via en kryptert SSL-forbindelse.

6. Når betalingen er gjennomført, vil du motta en ordrebekreftelse på e-post.
OBS: Vær oppmerksom på at ordrebekreftelsen kan havne i mappen for søppelpost.

Hvis du besøker Danmark er det mulig å hente bestillingen til et avtalt tidspunkt. Ring eller skriv for å avtale en ukedag mellom kl. 09.00 og 15.00. Det er viktig at du oppgir bestillingsnummeret ditt.

Det er ikke mulig å endre adresse etter at bestillingen er registrert. Men du kan kansellere bestillingen hvis den ikke allerede er ekspedert, og deretter legge inn en ny bestillingen med en annen adresse. Kontakt kundeservice på tlf. +45 30 11 03 06 eller e-post info@newwear.dk

Det er bare mulig å kansellere en bestilling hvis den ikke allerede er ekspedert.

Kontakt vår kundeservice på tlf. 30 11 03 06 eller på e-post info@newwear.dk for å få informasjon. Husk å oppgi bestillingsnummer.

Leveringstiden er normalt 2–10 virkedager i Norge. I travle perioder med mange bestillinger kan leveringstiden være litt lengre.

Du er alltid velkommen til å ta kontakt med oss på telefon +45 30 11 03 06 eller e-post info@newwear.dk hvis du har en bestilling som haster.

Gavekort bestilles under menypunktet Gavekort.

Gavekort sendes kun til den angitte e-postadressen. Når vi behandler bestillingen, vil du få en e-post med en vedlagt fil som er selve gavekortet.

Denne e-posten kan du videresende til den personen som skal ha gavekortet, eller skrive det ut og overrekke det i fysisk form.

OBS: Det er ikke mulig å få penger i retur for et gavekort.

Du løser inn rabattkoden ved å gå til handlekurven. Skriv inn rabattkoden fra gavekortet i feltet "Har du en rabattkode?".
Klikk deretter på Oppdater.

Ja, du mottar en ordrebekreftelse til den angitte e-postadressen når bestillingen er gjennomført.

Ordrebekreftelsen fungerer som din kvittering. Her står bestillingsnummeret ditt som du alltid kan referere til ved spørsmål angående bestillingen.

Du får en e-post med en faktura når bestillingen er behandlet og videresendt med GLS.

Levering til Norge koster 59 NOK.

Du får en SMS og en e-post når pakken er levert eller klar til å hentes på postkontoret.

Hvis du ikke er til stede for å ta i mot bestillingen, eller har en fullmakt, vil bestillingen bli levert til nærmeste postkontor, og du vil få beskjed om å hente den der.

Nei, vi har ikke en spesifikk størrelsesguide, men vi har en utførlig varebeskrivelse av hver enkelt vare, som inneholder brystmål/benlengde for hver størrelse. Vi anbefaler at du leser denne grundig.

Vi anbefaler at du ser etter din normale størrelse, med utgangspunkt i de målene som er beskrevet for hver størrelse.

Er du i tvil om din størrelse, anbefaler vi at du velger to størrelser, slik at du har noe å sammenligne med. Du kan så sende den størrelsen som ikke passer, i retur.

Er varen i din ønskede størrelse utsolgt, får du mulighet til å skrive deg på venteliste.

1. Klikk på ønsket vare i ønsket størrelse.

2. Er varen utsolgt vil den bli merket med rødt, og angitt som Ikke på lager. Nedenfor vil du få mulighet til å skrive deg på ventelisten i feltet "Skriv deg på vår venteliste", ved å angi fullt navn og e-postadresse og trykke på "Send".

3. Deretter vil du motta en melding med teksten: "Takk – du står nå på ventelisten. Du får beskjed hvis/når varen kommer på lager igjen".

Vi gjør oppmerksom på at det ikke er alle varer vi kan bestille på nytt, og at salgsvarer ikke kan bestilles på nytt.

OBS: Ventelisten sendes ut i kronologisk rekkefølge, og det sendes kun det antall e-poster, som stemmer overens med antall varer vi har fått inn i de enkelte størrelsene.

Vi godtar følgende betalingskort: Visa, Master, JCB, Maestro å American Express.

Ved retur av varer, er det bare mulig å få betalt pengene tilbake til det kortet som ble brukt til å gjennomføre bestillingen..

Hvis du ønsker å returnere en vare, skal du først og fremst pakke den inn. Hvis det er mulig, kan du med fordel bruke emballasjen som varen kom i. I pakken legger du ved bestillingsseddelen, med kryss av for de varene som skal returneres.

Alle returvarer skal være i samme stand som når de ble mottatt, og alle merker og hengere skal sitte på varen. Du er ansvarlig for returfrakten.

Returnerte varer sendes til: New Wear Aps Systemvej 2-4 DK-8963 Auning.

Ja. Har du mer enn én bestilling som du ønsker å returnere, kan du med fordel sende dem i samme pose, og dermed kun betale returporto én gang. Det er viktig at du legger ved bestillingssedlene på hver bestilling.

Når vi har mottatt bestillingen, behandler vi den så snart som mulig.
Du vil typisk kunne se pengene på konto etter 1–2 virkedager.

Du har alltid 14 dagers full returrett fra den dagen du mottok varsel om at pakken er levert. Er der gått lengre tid enn de 14 dagene, bes du om å ta kontakt med kundeservice på tlf.: +45 30 11 03 06 eller på e-post: info@newwear.dk.

Ønsker du å reklamere må du ta kontakt med oss på e-post info@newwear.dk. Beskriv feilen på varen, og legg ved ett eller flere bilder.

Viktig: Husk å oppgi bestillingsnummer for raskere behandling. Vi behandler reklamasjonen så snart som mulig, og du får svar tilbake på e-post. Det er viktig at du går gjennom bestillingen når du mottar den, og tar kontakt med oss så snart som mulig, hvis det er feil eller mangler. Du skal naturligvis ikke betale returporto hvis reklamasjonen er berettiget.

Hvis du mottar feil varer kan du ta kontakt med vår kundeservice på telefon +45 30 11 03 06 eller på e-post info@newwear.dk

Viktig: Husk å oppgi bestillingsnummer for raskere behandling. Vi vil deretter sende deg riktig vare så snart som mulig. Du skal naturligvis ikke betale returporto for å sende feilvaren i retur.

Nei, vår lagerstyring kan dessverre ikke håndtere bytting. Returner i stedet de varene du ønsker, som beskrevet i avsnittet og legg inn en ny bestilling i nettbutikken.

Nei, vi har ikke en butikk, og det er derfor kun mulig å bestille på www.newwear.no. Vi tar ikke i mot bestillinger på telefon.

OBS: Noen ganger holder vi outlet på adressen, vår der det er mulighet for å gjøre et ekstra godt kjøp på utvalgte varer.